2019-11-20 16:25:32

Terenska nastava u hotelu ,,Omorikaˮ

U sklopu terenske nastave koja se odvijala dana 30. listopada 2019. god. naši učenici naše Škole posjetili su  hotel ,,Omorikuˮ.

Učenike iz 1. b razreda smjera konobar, Ema Brozović, Toni Rago, Dominik Baranj Bruketa, Zoran Buneta, Kristijan Krišto, Matea Raguž i predmetnu nastavnicu Dijanu Pavlić srdačno su dočekali direktor hotela ,,Omorikaˮ sa svojim voditeljima recepcije, menadžericom restorana i šefom kuhinje.

Kroz obilazak hotela proveli su ih menadžerica restorana i šef kuhinje. Razgledali su pansionski restoran hotela s četiri zvjezdice u kojem su bili prisutni gosti te vidjeli sustav poslovanja pansionskoga restorana, organizaciju rada koji se primjenjuje po rajonima, načine posluživanja, organizaciju rada na Integralnom stolu i kako se poslužuje hrana sa Integralnoga stola.

Zahvaljujući suradnji crikveničke turističke tvrtke Jadran d.d. i Srednje škole dr. Antuna Barca Crikvenica naši učenici smjera kuhar i konobar odrađuju praktičnu nastavu u ugostiteljskim objektima tvrtke Jadran d.d. tijekom školske godine i  ljetnih praznika. Primjer je dobre prakse činjenica što naši učenici kasnije dobivaju posao u hotelu. Tako smo imali priliku vidjeti našeg učenika za svojim radnim mjestom na Integralnom stolu pansionskoga restorana, koji se  po završetku škole smjera kuhar zaposlio u hotelu ,,Omorika”.

 

Crikvenička turistička tvrtka Jadran d.d. posjeduje AAA certifikat. Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima u 2015. godini zadovoljila je sve stroge financijsko-analitičke kriterije prema metodologiji jedinstvenoj za područje cijele Europe te stekla pravo postati nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti (AAA certifikat). Tvrtka Jadran d.d. pripada u skupinu od 5 % najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj, što potvrđuje upravo međunarodno priznati Certifikat bonitetne izvrsnosti, koji je ujedno i referenca da je Jadran d.d. siguran, ugledan i poželjan partner.

Za crikveničku turističku tvrtku Jadran d.d. dobiveni ISO certifikat 9001:2015. znači da je uspješno prošla postupak provjere i zadovoljila sve zahtjeve međunarodne norme u upravljanju kvalitetom u poslovanju. Dokaz je tome činjenica da su svi poslovni procesi dosljedni, transparentni i usklađeni s najvišim standardima poslovanja te da je kompletno poslovanje usmjereno maksimalnome zadovoljstvu gostiju.

Nakon razgledavanja restorana posjetili smo hotelsku kuhinju, konobarsku pripremnicu (Office) i banketnu dvoranu u kojoj se održavaju svečane večere (vjenčanja), gala večere i dr. Prije odlaska srdačno smo se pozdravili sa voditeljima restorana, kuhinje, recepcije i direktorom hotela ,,Omorika”.

 

Dijana Pavlić, bacc oec.

 


Srednja škola dr. Antuna Barca Crikvenica